Strona Binsztok.pl korzysta z ciasteczek. Chcesz wiedzieć więcej? Kliknij...

Łukasz Łysik

Łukasz_zdjęcie_BinsztokAbsolwent Wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego studiów magisterskich, Informacja Marketingowa, i doktoranckich, Technologie Mobilne w Marketingu.

Odpowiedzialny za zarządzanie marketingowe, media społecznościowe, technologie mobilne i archetypowe modele klientów. Naukowo i praktycznie związany z badaniami nad zastosowaniem nowoczesnych technologii w marketingu, reklamie i sprzedaży. Brał udział przy tworzeniu środowiska biznesowego dla Orange, współpracował przy projektach dla przedsiębiorstw z różnych branż i o różnej wielkości.

Aktualnie adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu w Katedrze Systemów Informacyjnych gdzie prowadzi zajęcia z e-biznesu, marketingu, przedsiębiorczości, nowoczesnych technologii. Zaangażowany w projekty komercyjne jako doradca w obszarach marketingu, promocji i mediów społecznościowych.

Od początku kariery związany z nowoczesnymi technologiami wspierającymi wizerunek i sprzedaż dla przedsiębiorstw z różnych branż. Od 3 lat współwłaściciel w agencji kreatywnej, zaangażowany w pomoc i rozwijanie startupów, gdzie skupia się na marketingu, promocji, zastosowaniu nowych technologii oraz tworzeniu modeli biznesowych.

Prywatnie zawzięty sportowiec boks, tenis, rower i narty to jego ulubione formy spędzania wolnego czasu, chociaż nie pogardzi dobrą książką i wciągającą grą na konsolę. Stara się spędzać większą część życia na dworze, tam czuje się najlepiej – jak trzeba potrafi ślęczeć nad książkami :)

Jedną z zasad, która nadaje ton jego życiu jest: Learn The Rules and  Breake Them.

Wprowadza uczestników szkoleń w obszar marketingu online, oraz zapoznaje z wybranymi narzędziami wspomagającymi działania w przestrzeni Internetu.

  • Prowadzi dobór odpowiednich narzędzi marketingu online dla potrzeb strategii marketingowej określonych grup klienckich,
  • Pozyskanie wiedzy związanej ze specyfiką marketingu w obszarze online,
  • Dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat e-społeczności i ich specyfice w marketingu,
  • Przekazanie wiedzy z zakresu uwarunkowań i praktycznego zastosowania narzędzi internetowych w działaniach marketingowych,
  • Dostarczenie uczestnikom wiedzy oraz inspiracji z zakresu niestandardowego wykorzystania narzędzi marketingowych dla potrzeb przedsiębiorstwa.