Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

Gry dłużników i zarządzanie wierzytelnościami

Skuteczne zarządzanie wierzytelnościami wymaga nie tylko praktycznej wiedzy prawniczej, psychologicznej i umiejętności komunikacyjno-negocjacyjnych.

Istotne w procesie odzyskiwania należności są również postawy konsekwencji, wytrwałości czy umiejętność radzenia sobie ze stresem. W doskonaleniu tych kompetencji pomogą Państwu specjaliści z długoletnim stażem w windykacji.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami prowadzenia skutecznej windykacji bezpośredniej oraz telefonicznej oraz współpracy z osobami mającymi trudności finansowe z uwzględnieniem korzyści i zagrożeń wynikających z takiej współpracy. Podczas szkolenia uczestnicy poznają czynniki decydujące o kontynuowaniu lub przerwaniu współpracy z trudnym kontrahentem oraz sposoby sprawdzenia kondycji finansowej firmy, zdobędą umiejętność tworzenia akceptowalnych na etapie negocjacji propozycji układowych.

Szkolenie dedykowane jest pracownikom firm odpowiedzialnych za wyegzekwowanie zaległych należności w postępowaniu przedsądowym w procesie tzw. „miękkiego” odzyskiwania należności i w trakcie planowania i prowadzenia rozmów i negocjacji windykacyjnych.

Słowo windykacja we współczesnym biznesie, jego pochodzenie oraz zmiana znaczenia na przestrzeni lat.
Najczęstsze błędy popełniane w rozmowie windykacyjnej, czyli co trzeba wiedzieć przed podniesieniem słuchawki?
Jak powinien postępować skuteczny negocjator czyli kilka zasad o tym: kiedy mówić? co mówić? jak mówić? do kogo mówić?
Rozmowa sprzedażowa a rozmowa windykacyjna – podobieństwa i różnice czyli jak wykorzystać tę wiedze w codziennym kontakcie z klientem?
Dłużnik czyli kto? Najczęściej spotykane typy dłużników.
Jak rozmawiać by nie dać się wpędzić w kozi róg – gry dłużników i właściwe reagowanie na nie.
Co trzeba wiedzieć zanim przejdzie się do etapu negocjacji? Kluczowe zasady w rozmowie z dłużnikiem.
Jak zakończyć negocjacje z deklaracją spłaty czyli zasada miękko do człowieka twardo w sprawie w praktyce.
Dekalog dla negocjatora.

  • Nauczysz się, w jaki sposób przygotowywać się do rozmowy windykacyjnej, aby zwiększyć swoje szanse na pozyskanie deklaracji spłaty zobowiązania.
  • Zdobędziesz wiedzę, jak przygotować pracowników do kontaktu z trudnym klientem i prowadzenia skutecznych negocjacji windykacyjnych.
  • Zdobędziesz umiejętności rozpoznawania predyspozycji własnych w tym mocnych stron i ograniczeń w kontaktach z zachowaniami dłużników.
  • Poznasz elementy składowe rozmowy windykacyjnej i sposoby ułożenia ich w taki sposób, by czuć się pewnie i bezpiecznie.
    Poznasz psychologiczne portrety klientów w procesach windykacyjnych oraz modele typowych gier i wymówek podejmowanych przez trudnych klientów, a także sposobów radzenia sobie z nimi.
  • Rozwiniesz umiejętności stosowania zasad komunikacji werbalnej oraz odczytywania niewerbalnych sygnałów, w celu dokonania dokładnej oceny rozmówcy.
  • Nabędziesz praktycznych umiejętności stosowania adekwatnych do sytuacji strategii postępowania, w rozmowach telefonicznych i bezpośrednich.
  • Nauczysz się zasad negocjacji z dłużnikiem, przy jednoczesnym zachowaniu zdrowych relacji ( wygrany- wygrany).
  • Zdobycie umiejętności, jak można zwalczać stres w trakcie emocjonującej rozmowy z dłużnikiem.
Zapytaj o najbliższy termin szkolenia! Zorganizuj szkolenie dla swoich pracowników!

Siedziba firmy

ul. Kazimierza Wielkiego 21,
59-800 Lubań

Oddział we wrocławiu

ul. Rezedowa 66, 54-515 Wrocław
tel./fax: 71 319 48 35
e-mail: biuro@binsztok.pl