Oferujemy szkolenia z wybranych przez Państwa tematów organizowane wyłącznie dla określonej grupy pracowników Państwa Firmy. Ich głównym celem jest rozwój kompetencji członków zespołów oraz wzrost efektywności i skuteczności funkcjonowania poszczególnych obszarów w organizacji. Projektując szkolenia dla Firm każdorazowo opieramy się na szczegółowej analizie Państwa potrzeb rozwojowych, zaś nasi Trenerzy – dzięki posiadanym kompetencjom i doświadczeniu – dzielą się z Uczestnikami praktyczną wiedzą, pracują na realnych przypadkach biznesowych oraz pomagają wypracowywać rozwiązania odnoszące się bezpośrednio do Państwa organizacji czy stanowiska pracy.
„Często, gdy w czasie wspólnych spotkań zespołu ktoś wypowie słowo „sprzedaż” – nie mija chwila, a inne wątki milkną i wszyscy z niemałą ciekawością słuchają najnowszej historii wziętej z życia. Dla nas sprzedaż to przygoda! Przede wszystkim dlatego, że bez względu na to, co sprzedają nasi Klienci – zawsze wiąże się ona z człowiekiem, jego pragnieniami, potrzebami, marzeniami.”
Uczymy sprzedaży od jej fundamentów – etyka, filozofia, psychologia sprzedaży. Rozwijamy umiejętności sprzedażowe właścicieli przedsiębiorstw, managerów i handlowców. Do Państwa dyspozycji oddajemy Trenerów, których kompetencje są połączeniem specjalistycznej i aktualnej wiedzy, umiejętności i wieloletniego doświadczenia, wynikającego ze współpracy z przedstawicielami różnych branż. Ludziom, z którymi współpracujemy przekazujemy pierwszą z naszych wartości, bardzo istotną w sprzedaży – Najważniejszy jest Człowiek!
Współczesny rynek stawia wysoko poprzeczkę wymagań względem przywódców – właścicieli, managerów, liderów. Od ich kompetencji zależy realizacja strategicznych celów firmy, jak również maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników i przetworzenie go na kapitał organizacji.
Doskonale rozumiemy, że wybór drogi rozwoju kadry managerskiej wymaga uwzględnienia wielu elementów, tj.: kultury organizacyjnej, wyzwań stojących przez przywódcami, a także etapu rozwoju i posiadanego doświadczenia. Dlatego oferujemy szkolenia zarówno dla początkujących liderów, jak również przedsiębiorców i managerów z długim stażem, pragnących przenosić swoje kompetencje na wyższy poziom
Reputacja i silna marka to efekty skutecznej i profesjonalnej komunikacji w biznesie. Różnorodne doświadczenia we współpracy z ludźmi nauczyły nas tego, że świadome zarządzanie komunikacją i wizerunkiem przynosi firmom spektakularne sukcesy, zaś zaniedbania w tym obszarze mogą prowadzić do utraty klientów, pracowników i dobrych skojarzeń z marką.
Szkolenia z komunikacji w biznesie projektujemy z myślą o różnych stanowiskach i funkcjach w organizacji. Dostarczamy możliwość kompleksowego rozwoju począwszy od komunikacji w zespole, z klientami, w różnych środowiskach kulturowych, poprzez mediacje i zarządzanie konfliktem, aż po doskonalenie umiejętności związanych z wizerunkiem – wystąpienia publiczne, komunikacja w mediach, elegancja i styl oraz savoir-vivre w biznesie.
„Nie pragnij, by życie było prostsze, ale byś Ty stał się lepszy. Nie pragnij mniej problemów, pragnij więcej umiejętności. Nie pragnij mniej wyzwań, pragnij więcej mądrości.” Jim Rohn
Wierzymy, że skoro efektywność działalności zawodowej człowieka jest tak mocno związana z pozostałymi sferami jego życia, naszym obowiązkiem jest wspieranie naszych Klientów na wszystkich płaszczyznach rozwoju – zarówno zawodowej jak i osobistej. Propagujemy idee mówiącą, że jeśli chcemy zarządzać biznesem, przewodzić ludziom, motywować ich do podejmowania właściwych decyzji, to najpierw powinniśmy osiągnąć poziom ekspercki w zarządzaniu sobą. Dlatego inspirujemy do samorozwoju i oferujemy szkolenia z zakresu zarządzania czasem, zarządzania stresem, asertywności.