Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

Sprzedaż uwieńczona sukcesem

Nie ma firmy, która nie ceniłaby sobie profesjonalnych i skutecznych Sprzedawców. Jednocześnie nie mamy instytucji, która by do wykonywania tego zawodu przygotowywała. Dlatego tak cennymi umiejętnościami jest z jednej strony profesjonalna sprzedaż, a z drugiej umiejętność jej nauczania i wdrażania innych do świata zawodu sprzedawcy.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu sprzedawcy i uzupełnienie wiedzy dotyczącej profesjonalnej obsługi klienta i standardów dotyczących sprzedaży przez przekazanie informacji dotyczących etapów sprzedaży, sporządzania oferty handlowej i przygotowania prezentacji sprzedażowej dla klienta. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli wykorzystać w pracy wiedzę w zakresie standardów obsługi klienta, etapów procesu sprzedaży, sporządzania oferty handlowej, radzenia sobie z trudnym klientem.

Będą potrafili efektywnie reprezentować firmę przed klientem, stosować język korzyści podczas rozmów z klientem i rozwiać jego obiekcje i zastrzeżenia co do ewentualnej transakcji sprzedażowej

Szkolenie jest dwuwymiarowe – obejmuje zagadnienia i narzędzia z nowoczesnej psychologii sprzedaży, które mogą przełożyć się na efektywniejszą sprzedaż od pierwszego dnia stosowania. Dodatkowo porusza kwestie metodologii i nauki naszych podopiecznych zagadnień związanych z obsługą Klientów.

Warsztat dedykowany jest właścicielom firm, managerom, trenerom, lub doświadczonym handlowcom, którzy chcą przenieść swoją karierę na wyższy poziom.

  • Jak skutecznie uczyć siebie i innych nowych umiejętności sprzedażowych, oraz jak je rozwijać?
  • Budowanie swojej samoświadomości oraz świadomości sprzedażowej swojego zespołu, jako klucz do podnoszenie efektywności i satysfakcji z pracy.
  • Jak wyróżnić się wśród narastającej konkurencji? Dlaczego Klienci mają na nas zwracać uwagę i z nami współpracować?
  • Elevator pitch – jak zainteresować Klienta wśród panującego szumu informacyjnego?
  • W jaki sposób skutecznie poznawać oczekiwania Klientów, aby bezbłędnie dopasować indywidualne propozycje sprzedażowe?
  • Nowoczesne narzędzia badania potrzeb Klientów oparte o najnowsze wyniki badań rynku i występowaniu tzw. Klienta hybrydowego
  • Jak wykorzystać metodę sprzedażową SPIN, oraz lejek bólu Sandlera do podnoszenia efektywności?
  • Co zrobić, gdy Klient nie chce, albo nie potrafi odpowiadać na pytania?
  • Język korzyści to za mało – jak wyobrażenie korzyści Klientów budować w oparciu o narzędzia story tellingu?
  • Story telling w budowaniu nas, jako marki
  • Jakich słów używać, aby Klienci je słyszeli i odczuwali odpowiednie emocje?
  • Jak za pomocą pytań i krótkich opowieści skłonić Klienta do działania?
  • Będziesz potrafił skutecznie uczyć innych kluczowych umiejętności sprzedażowych.
  • Uporządkujesz swoją wiedzę z zakresu standardów obsługi klienta, etapów procesu sprzedaży, sporządzania oferty handlowej, konkurencyjności, radzenia sobie z trudnym klientem.
  • Będziesz potrafił samodzielnie przeprowadzić proces sprzedaży i rozmowę handlową, sporządzić ofertę handlową, wycenić swoją usługę lub produkt, poradzić sobie z trudnym klientem.
  • Dowiesz się, jak skutecznie stosować nowoczesne techniki badania potrzeb klientów.
  • Nauczysz się nawiązywać jeszcze głębsze i efektywne relacje z Klientami, jak stosownie reprezentować firmę przed klientem, profesjonalnie obsłużyć klienta, stosować język korzyści, zbić obiekcje i zastrzeżenia.
  • Poznasz narzędzia do budowania samoświadomości u siebie, jako profesjonalnego sprzedawcy
  • Nauczysz się jak rozwijać umiejętność samokształcenia się, zrozumiesz potrzebę pogłębiania swojej wiedzy w zakresie sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta, znaczenie odpowiedniej obsługi klienta, zwiększysz swoją świadomość odnośnie odpowiedzialności pracy z klientem w procesie sprzedaży i wpływu tych umiejętności na zwiększenie zysków firmy.
  • Rozwiniesz umiejętności stosowania story tellingu w sprzedaży.
  • Zwiększysz swoją skuteczność sprzedażową, stosując szeroki wachlarz nowoczesnych technik z zakresu psychologii sprzedaży.
Zapytaj o najbliższy termin szkolenia! Zorganizuj szkolenie dla swoich pracowników!

Siedziba firmy

ul. Kazimierza Wielkiego 21,
59-800 Lubań

Oddział we wrocławiu

ul. Rezedowa 66, 54-515 Wrocław
tel./fax: 71 319 48 35
e-mail: biuro@binsztok.pl