TEMATYKA SZKOLEŃ

OGÓLNA TEMATYKA PROWADZONYCH SZKOLEŃ

10 najpopularniejszych programów szkoleń:

  • KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA I OBRONA PRZED MANIPULACJAMI W BIZNESIE, czyli jak efektywnie stosować techniki wpływu społecznego

    W programie szkolenia m.in.:

    1. Podstawowe reguły wywierania wpływu na ludzi i ich odzwierciedlenie w sprzedaży produktów i usług, czyli
      Jak efektywnie wykorzystywać reguły: niedostępności, zaangażowania, wzajemności, autorytetu, sympatii, społecznego dowodu słuszności w kontaktach interpersonalnych z klientami?
    2. Kwantyfikatory ogólne, czyli
      Jakie znaczenie w procesie komunikacji perswazyjnej mają uogólnienia i generalizacje?
    3. Zaprzeczenia, czyli
      Jak stosować zwroty handlowe z „NIE” odnoszące się do różnych stanów emocjonalnych klientów?
      Jak w zawoalowany sposób wywoływać potrzebę wykonania określonej czynności?
    4. Technika „Spróbuj…”, czyli
      Co i jak zrobić, aby niemożliwe stało się możliwe.
    5. Wykorzystanie zwrotów z „ALE”, czyli
      Jak motywować ludzi do skorzystania z naszej propozycji?
    6. Technika presupozycji (założeń) w sprzedaży usług i produktów, czyli
      Jak wywoływać akceptację klienta w rozmowach handlowych?
    7. Efektywna mowa ciała, czyli
      Jakie są „gesty kłamstwa”?
      Jak „czytać” zachowanie klienta?
      Co buduje dobry klimat rozmów?
      Jak niewidocznie wpływać na ludzi poprzez hipnotyczne gesty?
      Jak się „dopasowywać” i „odpasowywać” podczas spotkania i co dobrego to ze sobą niesie?
    8. „Kotwiczenie”, czyli
      Jak wykorzystać wiedzę nt. różnych stanów emocjonalnych klientów do budowania dobrej atmosfery w procesie sprzedaży?
    9. „Zakładanie oczywistego”, czyli
      Co ugruntowuje innych ludzi w naszych przekonaniach?
    10. „Technika „ju-jitsu”, czyli
      Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klientów poprzez „chłodzenie” ich emocji?
    11. „Sekrety handlowe”, czyli
      Jak działają na ludzi wszelkiego rodzaju tajemnice i jak wykorzystać to w przekonywaniu innych do swojego produktu lub usługi?
    12. Techniki „Jeszcze…”, „Jeszcze nie…”, „Jeszcze spróbuj…”, czyli
      Co motywuje i demotywuje klienta do zakupu lub podjęcia decyzji?
    13. Pytania badające, czyli
      Jak rozpoznawać prawdziwe intencje rozmówcy?
    14. Pytania o potwierdzenie, czyli
      Jak poprzez zadawanie odpowiednich pytań zmniejszać opory klienta i uzyskiwać akceptacji naszego stanowiska?
    15. Trudne pytania, czyli
      Co robić, gdy klient zadaje trudne pytania?
      Dlaczego nie powinniśmy się bać trudnych pytań i jak na nie odpowiadać?
    16. Sądy – komunikaty o „niepodważalnej wartości”, czyli
      Jak radzić sobie z krytyką ogólną klienta?
    17. Technika kolejności, czyli
      Jak przełamywać impas w rozmowie handlowej?
    18. „Zbieranie „TAK”- ów”, czyli
      Jak przechodzić do finalizacji zamówień?

     

    JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ UCZESTNICY?

    1. Nauczą się wprowadzać swoich klientów w oczekiwane przez siebie stany emocjonalne, które wpływać będą bezpośrednio na Ich skuteczność perswazyjną.
    2. Poznają sposoby efektywnego oddziaływania na kształtowanie lojalnościowych relacji z klientami.
    3. Zobaczą, na czym polega manipulacja i jak umiejętnie bronić się przed nią.
    4. Nauczymy, jak rozpoznawać faktyczne intencje klientów dzięki znajomości komunikacji niewerbalnej.
    5. Dowiesz się, jak budować wokół siebie aurę wiarygodności i zaufania.
    6. Będziesz potrafił lepiej zaprezentować swój produkt lub usługę.
    7. Posiądziesz umiejętność panowania nad emocjami w sytuacjach stresujących w sprzedaży.
    8. Zrozumiesz, jakie wzorce językowe rządzą wpływem społecznym w relacjach biznesowych.
    9. Zobaczysz, jak nie poddawać się manipulacjom i wymuszeniom ze strony klientów.
    10. Przekonasz się, jak przekonywująco argumentować podczas sprzedaży.
    11. Posiądziesz umiejętność stosowania hipnotycznych wzorców perswazyjnych, omijających świadomość i wpływających na podświadomość Twoich klientów.

     

  • NEGOCJACJE BIZNESOWE, czyli jak prowadzić rozmowy z klientami wykorzystując „twarde” i „miękkie” strategie, taktyki oraz triki argumentacji

    W programie szkolenia m.in.:

    1. Najczęściej pomijany element negocjacji – przygotowanie:
      wyznaczanie celów negocjacji, doskonała znajomość własnej oferty oraz firm konkurencyjnych, czyli
      Co trzeba wiedzieć przed tym, zanim zaczniemy komuś oferować nasze produkty/usługi?
      Jak sytuacja wygląda z perspektywy naszej, partnera, i pozycji neutralnej?
      Jakie mogą być szanse i zagrożenia, które wynikają z perspektywy spojrzenia na sytuację negocjacyjną?
      Jak tworzyć scenariusze negocjacyjne, aby przewidzieć zachowania partnerów negocjacji?
    2. Prenegocjacje – ruch, proksemika i właściwa aranżacja przestrzeni negocjacji, czyli
      Jak dopasować miejsce negocjacji, aby „grało ono w naszej drużynie”?
      Jak wykorzystać taktykę wspólnego lunchu”, „zdechłego śledzia” i in.?
    3. Pierwszy etap negocjacji – rozpoznanie drugiej strony (budowanie dobrego kontaktu z kontrahentem, zbieranie informacji przed rozmową z drugą stroną negocjacji/decydentem, rozpoczęcie rozmowy handlowej z decydentem), czyli
      Jak zapewnić sobie dobry start w negocjacjach handlowych?
    4. Techniki i triki w fazie początkowej negocjacji, czyli
      Jak rozpoznać rozmaite sposoby blefowania przez klientów i jak się przed nimi obronić?
      Jak dokonywać ustępstw w fazie początkowej, aby wygrać negocjacje w finale?
    5. Najważniejsza część negocjacji – BATNA, czyli
      Jak wypracować najlepszą alternatywę do negocjowanego stanowiska?
    6. Faza główna negocjacji – dysproporcje pozycji negocjatorów, czyli
      Jak wykorzystać techniki ofensywne?
      Jak postępować wobec odmowy negocjacji i innych twardych technik?
    7. Emocje w negocjacjach, licytacjach i krypto-licytacjach, czyli
      Dlaczego ludzie tak bardzo rzadko panują nad emocjami?
      Jak prowadzić partnera negocjacyjnego przez różne stany emocjonalne w negocjacjach?
    8. Impas w negocjacjach, czyli
      Jak rozwiązać impas negocjacyjny bez walki?
    9. Zastosowanie wybranych techniki negocjacji ceny, czyli
      Jak wykorzystać m.in. technikę: „skubania”, „przeskoczenia poprzeczki”, „Kolombo”, szoku i in.?
    10. Metody kształtowania odpowiedzi na zarzuty negocjacyjne, czyli
      Jak wykorzystać metodę „góry lodowej”, referencyjną, „kroplową”, prób praktycznych, „asy w rękawie” i in.?
    11. Wybrane triki komunikacji niewerbalnej w procesie negocjacji, czyli
      Jakich gestów unikać, a jakie stosować, aby zaskarbić sobie przychylność drugiej strony?
    12. Radzenie sobie ze stresem w negocjacjach, czyli
      Jak rozpoznawać napięcia u siebie i partnera negocjacji?
      Jak efektywnie zastosować technik rozładowujących stres?
    13. Negocjowanie wobec silnej presji partnera, czyli
      Jak wykorzystać taktyki: ofiary, ingracjacji (komplementacji), uników, „dobry-zły policjant”, „rosyjskiej wojny”, i in.?
    14. Prowadzenie negocjacji międzynarodowych, czyli
      Jak należy negocjować z obcokrajowcami (m.in.: Amerykanami, Włochami, Hiszpanami, Chińczykami, Niemcami czy Rosjanami)?
    15. Zamknięcie transakcji, czyli
      Jak skłonić kontrahenta, aby zobowiązał się do proponowanych przez nas działań?
    16. Test indywidualnego stylu rozwiązywania konfliktów, czyli
      Sprawdzian umiejętności negocjacyjnych Uczestników szkolenia.
    17. Gra negocjacyjna: DRAKULA POWSTAŁ Z GROBU.
    18. Gra negocjacyjna: TARGI HANDLOWE.
    19. Gra negocjacyjna: PIERWSI NA RYNKU.
    20. Analiza konkretnych przypadków negocjacyjnych firmy – zleceniodawcy szkolenia.

     

    JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ UCZESTNICY?

    1. Nauczą się, w jaki sposób efektywniej prowadzić negocjacje.
    2. Poznają znaczenie właściwego przygotowania się do negocjacji.
    3. Poznają mnóstwo technik i trików stosowanych na różnych etapach negocjacji.
    4. Podamy przykłady emocjonalnych zagrywek i szantaży negocjacyjnych.
    5. Zaznajomimy Cię z zasadami właściwego aranżowania miejsca negocjacji.
    6. Nauczysz się, jak łatwo radzić sobie w przypadku impasu i zarzutów negocjacyjnych.
    7. Przekonasz się, jak można zwalczać stres w trakcie negocjacji.
    8. Będziesz miał okazję zrewidować dotychczasowe standardy negocjacji (rozpoznać własny styl negocjatorski) oraz zmienić je na bardziej efektywne formy prowadzenia rozmów handlowych.

     

  • PODSTAWOWE I PROFESJONALNE TECHNIKI SPRZEDAŻY, czyli jak maksymalizować zyski budując pozytywne relacje z klientami

    W programie szkolenia m.in.:

    1. Klarowne przedstawianie korzyści klientowi, czyli
      Co zrobić, aby klient zdecydował się na skorzystanie z naszej oferty?
    2. Pierwsze wrażenie, czyli
      Jak wykorzystać fakt, iż w pierwszym kontakcie z klientem „sprzedajemy siebie”, a nie produkt?
    3. Kształtowanie tzw. „Tak! Ale…” w rozmowach z klientem, czyli
      Jak radzić sobie z reklamacjami i zastrzeżeniami klientów?
    4. Budowanie marki firmy i sztuka autoprezentacji w obsłudze klienta, czyli
      Jak kształtować pozytywny wizerunek siebie i firmy?
      Jak kształtować mowę ciała w kontakcie z trudnym klientem?
    5. Kluczowe cechy skutecznego sprzedawcy, czyli
      Jakie jest moje nastawienie do obsługi klienta? (cechy osobiste)
    6. Typologia klienta, czyli
      Ja – Inni, Cele – Problemy, Zgodny – Negujący, Systematyczny – Chaotyczny itd.
    7. Fundamentalne zagadnienia dotyczące profesjonalnej obsługi trudnego klienta, czyli
      Jak identyfikować „trudnego klienta” oraz jakie są jego typowe zachowania?
      Kiedy skłonny do współpracy człowiek zamienia się w trudnego klienta?
    8. Rola pytań w obsłudze trudnego klienta, czyli
      Jaka jest funkcja pytań otwartych i zamkniętych?
      Czym jest „lejek pytań” w zbieraniu informacji od klienta?
    9. Unikanie błędu interpretowania wypowiedzi klienta, czyli
      Do czego służy i jak się stosuje parafrazę? (struktura, podstawowa funkcja)
    10. Sekrety i niedoskonałości, czyli
      Dlaczego ludzie uwielbiają sekrety i niepowodzenia innych osób i jak wykorzystać ten fakt w celu uzyskania akceptacji prezentowanego towaru?
    11. Przekazywanie informacji klientowi oraz zbieranie od niego informacji, czyli
      Na czym polega aktywne słuchanie?
    12. Asertywność w kontakcie z klientem, czyli
      Co to jest asertywność?
      Na czym polega stosowanie technik asertywnych (m.in.: „zdarta płyta”, „zamglenie”, asertywne wyznaczanie granic, asertywna odmowa, podejście „z treści na proces”)?
    13. Ćwiczenia oddechowe oraz trening mięśni Jacobsona, czyli
      Jak radzić sobie ze stresem i negatywnymi emocjami w miejscu pracy?

     

    JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ UCZESTNICY?

    1. Nauczysz się, w jaki sposób efektywniej sprzedawać.
    2. Rozwiniesz zdolności radzenia sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych.
    3. Dowiesz się, w jaki sposób efektywnie budować długofalowe kontakty z klientem.
    4. Posiądziesz umiejętność przygotowania się i przeprowadzenia spotkania z klientem.
    5. Dowiesz się, jak kreować wizerunek firmy i dążyć do przewagi konkurencyjnej poprzez obsługę klientów.
    6. Poznasz „tajemnice” klientów – na co szczególnie zwracają uwagę, kiedy są obsługiwani.
    7. Będziesz miał możliwość doskonalenia własnej skuteczności obsługi klientów w trudnych sytuacjach ograniczając przy tym koszty osobiste (stres).

     

  • PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA, czyli jak efektywnie służyć tym, którzy zapewniają nam byt

    W programie szkolenia m.in.:

    1. Klarowne przedstawianie korzyści klientowi, czyli
      Co zrobić, aby klient zdecydował się na skorzystanie z naszej oferty?
    2. Pierwsze wrażenie, czyli
      Jak wykorzystać fakt, iż w pierwszym kontakcie z klientem „sprzedajemy siebie”, a nie usługę?
    3. Kształtowanie tzw. „Tak! Ale…” w rozmowach z klientem, czyli
      Jak radzić sobie z reklamacjami i zastrzeżeniami klientów?
    4. Budowanie marki urzędu i sztuka autoprezentacji w obsłudze klienta, czyli
      Jak kształtować pozytywny wizerunek siebie i urzędu?
      Jak kształtować mowę ciała w kontakcie z trudnym klientem?
    5. Kluczowe cechy skutecznego urzędnika, czyli
      Jakie jest moje nastawienie do obsługi klienta? (cechy osobiste)
    6. Typologia klienta, czyli
      Ja – Inni, Cele – Problemy, Zgodny – Negujący, Systematyczny – Chaotyczny itd.
    7. Fundamentalne zagadnienia dotyczące profesjonalnej obsługi trudnego klienta, czyli
      Jak identyfikować „trudnego klienta” oraz jakie są jego typowe zachowania?
      Kiedy skłonny do współpracy człowiek zamienia się w trudnego klienta?
    8. Rola pytań w obsłudze trudnego klienta, czyli
      Jaka jest funkcja pytań otwartych i zamkniętych?
      Czym jest „lejek pytań” w zbieraniu informacji od klienta?
    9. Unikanie błędu interpretowania wypowiedzi klienta, czyli
      Do czego służy i jak się stosuje parafrazę? (struktura, podstawowa funkcja)
    10. Przekazywanie informacji klientowi oraz zbieranie od niego informacji, czyli
      Na czym polega aktywne słuchanie?
    11. Asertywność w kontakcie z klientem w urzędzie, czyli
      Co to jest asertywność?
      Na czym polega stosowanie technik asertywnych (m.in.: „zdarta płyta”, „zamglenie”, asertywne wyznaczanie granic, asertywna odmowa, podejście „z treści na proces”)?
    12. Ćwiczenia oddechowe oraz trening mięśni Jacobsona, czyli
      Jak radzić sobie ze stresem i negatywnymi emocjami w miejscu pracy?

     

    JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ UCZESTNICY?

    1. Rozwiną zdolności radzenia sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych.
    2. Dowiedzą się, w jaki sposób efektywnie budować długofalowe kontakty z klientem.
    3. Posiądą umiejętność przygotowania się i przeprowadzenia spotkania z klientem.
    4. Dowiedzą się, jak kreować wizerunek urzędu i dążyć do przewagi konkurencyjnej poprzez obsługę klientów.
    5. Poznają „tajemnice” klientów – na co szczególnie zwracają uwagę, kiedy są obsługiwani.
    6. Będą mieli możliwość doskonalenia własnej skuteczności obsługi klientów w trudnych sytuacjach ograniczając przy tym koszty osobiste (stres).
    7. Będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi Uczestnikami szkolenia.
    8. Uzyskają informację zwrotną dotyczącą podejmowanych przez siebie działań w zakresie obsługi klientów.

     

  • MOWA CIAŁA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, czyli jak kształtować swój przekaz niewerbalny i jak poprawnie odczytywać intencje klientów

    W programie szkolenia m.in.:

    1. Podświadomość i sposoby kodowania w niej informacji, czyli
      Jak niezauważalnie kodują się nam myśli w głowie?
    2. Czystość mowy ciała, czyli
      Dlaczego tak łatwo odczytuje się intencje dzieci i co z tego wynika dla dorosłych?
    3. Rzetelność osądów, czyli
      Dlaczego podczas diagnozy komunikatów niewerbalnych nie należy opierać się na analizie pojedynczych gestów interlokutorów?
    4. Powitanie, czyli
      Co zdradza pierwszy gest przy powitaniu i jak poprzez uścisk dłoni możemy zamanifestować dominację, uległość, wrogość bądź przyjazne nastawienie?
    5. Standardowe typy zachowań niewerbalnych, czyli
      Jakimi sygnałami niewerbalnymi posługujemy się na co dzień?
    6. Gesty otwartości i zamknięcia, czyli
      Co robić, a czego nie, żeby odnosić sukcesy w pozytywnym kształtowaniu relacji z otoczeniem?
    7. „Kopułki” i „łapanie ptaszka”, czyli
      Jak kształtować swój wizerunku przywódcy – eksperta?
    8. Siła dotyku a sprawowanie nad innymi władzy, czyli
      Jak poprzez odpowiedni dotyk zwiększa się skuteczność perswazyjnego oddziaływania w relacjach interpersonalnych?
    9. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne, czyli
      Jak zachowywać się wzorcowo przed szerszym audytorium?
    10. Siła ekspresji, czyli
      Jakimi gestami wyrażamy siłę, wolę walki, nieugiętość itp.?
    11. Kokieteria a osiąganie zamierzonych celów, czyli
      Jaką siłę oddziaływania mają gesty kokieteryjne u kobiet, a jaką u mężczyzn?
    12. „Dopasowanie” i „odpasowanie”, czyli
      Co buduje dobry kontakt z odbiorcą informacji?
      Jak niewłaściwie kształtowana mowa ciała może wpłynąć na osłabienie relacji z odbiorcą?
    13. Wizualizacje, czyli
      Jak w prosty sposób wpływać na swój dobrostan psychiczny?
    14. Pewność siebie, czyli
      Jak nabrać przekonania i pewności siebie w relacjach społecznych?
    15. „Gesty kłamstwa”, czyli
      Dlaczego mówi się, że „kłamstwo swędzi i śmierdzi” i jak z tym skutecznie walczyć?
    16. Retusz niewerbalny, czyli
      W jaki sposób ludzie chronią i zatają swoje czułe punkty (niedoskonałości i słabe strony)?
    17. Oczy – „zwierciadło duszy”, czyli
      Jak odczytywać prawdziwe intencje ludzi na podstawie ruchu gałek ocznych?
    18. Oddziaływanie głosem, czyli
      Jaką siłę w relacjach interpersonalnych ma uśmiech oraz odpowiedni ton i tembr głosu?
    19. Siła akcentowania, czyli
      Jak podkreślać to, co faktycznie chcemy, aby zostało zapamiętane?
    20. Dystans i strefy prywatności, czyli
      Jak ludzie wyznaczają swoje terytoria psychologiczne?
    21. Proksemika, czyli
      Jak aranżować miejsce rozmów, aby grało ono w naszej drużynie?
    22. Rekwizyty, czyli
      Jak działają na nas różnego rodzaju przedmioty używane przez naszych rozmówców?
    23. Triki negocjacyjne, czyli
      Jakie zagrywki niewerbalne stosują ludzie podczas negocjacji?
    24. Różnice kulturowe a gestykulacja, czyli
      Jak odczytywać zachowanie obcokrajowców i jak dopasowywać się do ich „mowy ciała”?
    25. Analiza przypadków, czyli
      Testy weryfikujące wiedzę o mowie ciała zdobytą na szkoleniu.
    26. Odgrywanie scenek, czyli
      Jak skutecznie wcielać się w różne role?
    27. Analiza debat politycznych, czyli
      Czego możemy nauczyć się obserwując ludzi z „politycznego świecznika”?
    28. Autotesty, czyli
      Analiza zachowań niewerbalnych poszczególnych Uczestników szkolenia.

     

    JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ UCZESTNICY?

    1. Dowiesz się, jak oddziaływać głosem w relacjach interpersonalnych.
    2. Nauczysz się kształtować relacje z otoczeniem.
    3. Rozwiniesz zdolności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
    4. Dowiesz się, w jaki sposób rozpoznać intencje klienta.
    5. Poznasz metody i techniki zagrywek niewerbalnych w negocjacjach.
    6. Dowiesz się, jak kreować swój wizerunek firmy i dążyć do przewagi konkurencyjnej poprzez obsługę klientów.
    7. Poznasz „tajemnice” klientów – na co szczególnie zwracają uwagę, kiedy są obsługiwani.
    8. Będziesz miał możliwość doskonalenia własnej skuteczności obsługi klientów w trudnych sytuacjach.

     

  • KOMUNIKACJA Z KLIENTEM I WEWNĄTRZ FIRMY, czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi

    W programie szkolenia m.in.:

    1. Ocenianie, oskarżanie i osądzanie jako elementy, których należy unikać.
    2. Świadome korzystanie z mowy ciała w kontaktach z klientami.
    3. Doskonalenie umiejętności ekspresji ruchowej i głosowej.
    4. Umiejętność interpretacji zachowań klienta.
    5. Diagnoza własnego stylu komunikowania się.

     

    JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ UCZESTNICY?

    1. W trakcie szkolenia dowiesz się z jakimi realnymi trudnościami możesz się spotkać.
    2. Zajmiesz się realnymi trudnościami komunikacyjnymi oraz realnie realizowanymi projektami.
    3. Poznasz różne narzędzia i techniki komunikacji nastawione na zjednywanie do współpracy.
    4. Nauczysz się metod efektywnej komunikacji w firmie.
    5. Poznasz różne narzędzia i techniki komunikacji nastawione na zjednywanie do współpracy i efektywność komunikacji w firmie.
    6. Dowiesz się jak budować pozytywne nastawienia do współpracy, jak radzić sobie z presją oraz jak poprowadzić proces komunikacji wewnątrz firmy?
    7. Zyskasz wsparcie w udrożnieniu komunikacji i współpracy wewnątrz firmy.

     

  • ASERTYWNOŚĆ, czyli jak budować relacje z innymi pozostając sobą

    W programie szkolenia m.in.:

    1. Istota asertywności.
    2. Relacje międzyludzkie – asertywna wymiana opinii i uczuć.
    3. Sztuka zwiększania skuteczności osobistej.
    4. Asertywne reakcje na emocje i stres w relacjach z ludźmi.

     

    JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ UCZESTNICY?

    1. Nauczysz się mówić i myśleć o swoich zaletach.
    2. Nauczysz się rozwojowo postrzegać swoje wady.
    3. Nauczysz się konstruktywnie (bez poczucia winy) przyznawać do błędów i przepraszać.
    4. Nauczysz się wyrażać uczucia jakie żywisz do innych (wobec przełożonych i podwładnych, w pracy i życiu osobistym).
    5. Nauczysz się prosić o to czego chcesz lub co Ci się należy.
    6. Nauczysz się asertywnego odmawiania.
    7. Nauczysz się przyjmowania komplementów.
    8. Rozwiniesz umiejętność przyjmowania krytyki i negatywnych ocen.
    9. Nauczysz się kończenia trudnych spraw, rozmów.

     

  • ZARZĄDZANIE SOBĄ I INNYMI W CZASIE, czyli jak efektywnie zorganizować pracę własną i zespołu

    W programie szkolenia m.in.:

    1. Droga do sukcesu – Zarządzanie sobą w czasie
      Wizja – obraz przyszłości
      Perfekcjonizm i doskonałość
      Sfery życia
      Efektywność, efektowność i skuteczność
    2. Narzędzia Zarządzania sobą w czasie
      Systemy zarządzania sobą w czasie
      Życie z poziomu II ćwiartki
      Filozofia życia pro-aktywnego
    3. Poznanie i inspirowanie drugiego człowieka – coaching
      Czym jest coaching?
      Jak być inspirującym przywódcą?
      Sposoby odnajdywania swojej drogi w życiu.
      Zbieranie „pozytywów” i „negatywów”
    4. Narzędzia coachingu
      Parafrazowanie
      Drabina abstrakcji
      Aktywne słuchanie
      Zadawanie właściwych pytań
      Rozpoznawanie typów osobowości

     

    JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ UCZESTNICY?

    1. Dowiedzą się, w jaki sposób efektywnie planować i organizować czas pracy, aby było go więcej na własne przyjemności.
    2. Poznają, jak można realizować ambitne zadania, zgodne z marzeniami.
    3. Przekonają się, co zrobić, aby odnaleźć w życiu harmonię.
    4. Zobaczą, na czym polega filozofia życia pro-aktywnego.
    5. Uświadomią sobie, jak myśleć w kategoriach wygrana-wygrana.
    6. Sprawdzą, jak być efektywnym zamiast skutecznym.
    7. Nauczą się zrozumieć drugiego człowieka i kształtować jego zachowania.
    8. Zdobędą umiejętności inspirowania i wzbudzania zaufania.

     

  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I MEDIALNE, czyli jak kształtować wizerunek własny i firmy

    W programie szkolenia m.in.:

    1. Skuteczna komunikacja, czyli
      Jak skutecznie porozumiewać się z innymi: zasady budowania klarownego przekazu słownego, wpływ emocji na zachowanie i nastawienie, pierwsze wrażenie (znaczenie słów, głosu, mimiki, gestów).
    2. Emisja głosu, czyli
      sztuka przemawiania: zasady konstruowania czytelnego przekazu, techniki modulacji i emisji głosu, panowanie nad oddechem, panowanie nad głosem, techniki pokonywania stresu.
    3. Wystąpienia w telewizji, czyli
      Jak pokonać strach przed kamerą: emocjonalne przygotowanie do występowania przed kamerą, panowanie nad tremą, zasady telewizyjnej autoprezentacji, wymagania kamerowe – strój, makijaż, kolory, wypowiedź ekspercka w telewizji, wywiad telewizyjny, wystąpienia telewizyjne w sytuacji kryzysowej.
    4. Warsztaty telewizyjne, czyli
      Jak prawidłowo zachowywać się przed kamerą: budowanie komunikatów medialnych (warsztaty, praca z kamerą i mikrofonem), schemat budowy wypowiedzi – informacja i publicystyka – udzielanie odpowiedzi na pytania dziennikarza (ćwiczenia, praca z kamerą i mikrofonem), wypowiedź krótka „news” – wypowiedź długa „wywiad” (ćwiczenia, praca z kamerą i mikrofonem), udzielanie wywiadu – sposoby zachowań, techniki skutecznego kontrolowania przebiegu rozmowy (warsztat z użyciem kamery, mikrofonu oraz lamp oświetleniowych). Uczestnicy szkolenia wygłaszają oświadczenie, uczestniczą w wywiadzie lub inscenizowanym programie publicystycznym.
    5. Formy komunikacji medialnej, czyli
      Jak mówić w mediach: osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami, kto i kiedy powinien występować w mediach, komunikat prasowy, radiowy, telewizyjny – zasady tworzenia, formy kontaktów z mediami.
    6. Współpraca z mediami, czyli
      Co mówić, by zainteresować dziennikarza: zasady współpracy z dziennikarzem nawiązanie i utrzymanie współpracy, selekcja informacji przydatnych dziennikarzowi, wizerunek firmy w mediach, wizerunek osobisty lidera.

     

    JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ UCZESTNICY?

    Po szkoleniu jego uczestnicy:

    1. wykształcą własny, efektywny i skuteczny styl wystąpień publicznych i medialnych,
    2. poznają zasady udzielania wywiadów i wypowiedzi dla mediów,
    3. przełamią bariery związane z wystąpieniami publicznymi i medialnymi, poznają zasady panowania nad głosem, mimiką i gestami oraz wytworzą własny styl prezentacji,
    4. nabędą praktycznych umiejętności radzenia sobie z tremą i stresem towarzyszącymi podczas wystąpień publicznych i medialnych,
    5. wykształcą zdolność kreowania wizerunku swojego lub organizacji w prasie, radiu i telewizji, nabędą praktyki w kontaktach z mediami, poznają zasady efektywnej współpracy z dziennikarzami.

     

  • BUDOWANIE I INTEGRACJA ZESPOŁU, czyli jak stworzyć zgrany team

    Moduł I:

    BUDOWANIE ZGRANEGO ZESPOŁU PRACOWNIKÓW

    1. Przemiana grupy w zespół, czyli
      Kiedy grupa staje się zespołem i jakie są cechy efektywnego zespołu?
    2. Synergia pracy zespołu i dobra atmosfera sprzyjająca współpracy, czyli
      Jakie są sposoby kreowania kultury pracy „bez szukania winnych”?
    3. Praca jednostki a efekt zespołu, czyli
      Co w praktyce oznacza porzekadło „jeden za wszystkich, wszyscy za jednego” w relacjach z klientami?
    4. Zarządzanie partycypacyjne i proces delegowania uprawnień w firmie, czyli
      Kto co potrafi, co wolno komu i jak to wykorzystać?
      Jak kreować obszar swobody pracownika w kwestii podejmowania decyzji?
    5. Kontakty interpersonalne a budowanie zespołu, czyli
      Jak wykorzystać fakt, iż w pierwszym kontakcie ze współpracownikiem „sprzedajemy siebie”, a nie ideę czy pomysł?
      Co robić, aby współpracownicy naprawdę się lubili?
    6. Zarządzanie przez cele, czyli
      Jak właściwie ustalać cele indywidualne i zespołowe?

     

    Moduł II:

    SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE PRACOWNICZYM

    1. Postępowanie w sytuacjach trudnych, czyli
      Co robić, gdy współpracownik daje upust swojemu niezadowoleniu?
    2. Poprawne kształtowanie „mowy ciała” wewnątrz zespołu i w kontaktach z klientami, czyli
      Jak kształtować komunikację niewerbalną?
    3. Sposoby na samokontrolę emocjonalną i mentalną, czyli
      Jakie są metody redukcji stresu prowadzące do regeneracji sił witalnych zespołu?
    4. Schemat „cecha – korzyść – wyobrażenie korzyści”, czyli
      Jak jeszcze klarowniej argumentować swoje stanowisko w kontakcie z klientem czy współpracownikiem?
      Jak klarownie przedstawiać współpracownikom korzyści, aby zdecydowali się ochoczo na podjęcie określonych działań?
    5. Informacja zwrotna w komunikacji zespołowej, czyli
      Kiedy feedback ma być motywujący, a kiedy korygujący?
      Jak kreować pozytywną informację zwrotną?
    6. Sposoby na automotywację, czyli
      Jakie są metody dodawania sobie energii do działania?

     

    JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ UCZESTNICY?

    1. Poczują swoją przynależność do grupy.
    2. Będą sprawniej realizować wspólnie cele firmy.
    3. Będą łatwiej kierować zespołem pracowników.
    4. Będą w stanie samodzielnie dobrać właściwy styl kierowania zespołem i dostosować go do wymogów sytuacji.
    5. Wykorzystają nabytą wiedzę i umiejętności do doskonalenia oddziaływań motywacyjnych w zespole.
    6. Nauczą się dobierać właściwe metody podnoszenia kwalifikacji dla poszczególnych członków zespołu.
    7. Dowiedzą się, jak prowadzić sesje coachingowe.

     

  • NIECH PRZEMÓWIĄ BĘBNY! – JEDYNE NA RYNKU INTEGRACYJNE WARSZTATY BĘBNIARSKIE

    Mini-warsztat uczący poprzez doświadczanie, jak poprawić swoje umiejętności w zakresie: komunikowania się, otwartości, współpracy w grupie oraz motywowania siebie i zespołu.
    Poznamy fazy rozwoju zespołu, role grupowe, filozofię stosunków międzyludzkich. Przećwiczymy rozmawianie językiem emocji. Porozmawiamy o cechach współczesnego lidera i jego wiodącej roli w grupie.
    Bębny to aktywny trening pobudzający ciało, umysł i psychikę. Bębny pobudzają, rozluźniają, ożywiają, uspokajają, poprawiają samopoczucie, regulują rytm serca, uczą pokory i cierpliwości. Są dla wszystkich – nawet dla tych, którzy nie mieli z muzyką żadnego kontaktu! Błyskawicznie podnoszą atmosferę ciepła i bliskości. Ludzie stają się bliżsi sobie nawzajem, uczą się pracować w grupie, są świadomi własnej roli w pracy zespołowej i celu dla jakiego przyszło im razem współdziałać.
    W sensie terapeutycznym i integracyjnym, rola bębnów jest olbrzymia: ludzie zamknięci otwierają się, osoby cierpiące na problemy z koncentracją stają się cierpliwsze i precyzyjniejsze. W trakcie zajęć na nowo odkryjemy w sobie rytm, który nosimy od urodzenia. Zaczniemy tworzyć grupową muzykę i komunikować się ze sobą bez słów. Wykonamy tradycyjne rytmy i poznamy relację instrumentów solo z akompaniującymi, z podziałem na role. Zagramy muzykę opowiadającą o tradycjach inicjacyjnych, o różnych ceremoniach – pozornie egzotyczną, ale w istocie najbliższą każdemu człowiekowi.
    Gra na bębnach w procesie integracji to zdobycie nowych, ciekawych doświadczeń oraz praktycznej wiedzy opartej na cudownej zabawie, dającej gwarancję zadowolenia i przyjemności.

    JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ UCZESTNICY?

    1. Wspólna gra na bębnach przyczynia się do wytworzenia silnych więzi grupowych, jest świetnym elementem zajęć integracyjnych i rekreacyjnych.
    2. Poprawia się komunikacja, ludzie zamknięci otwierają się, podnosi się wiara we własne siły, rośnie entuzjazm. Przyczynia się do tzw. „dobrostanu” (ang. well-being), czyli zdrowia ciała i umysłu.
    3. Osiągają stan synchronizacji w grupie, co wprowadza nową jakość w komunikacji międzyludzkiej.
    4. Korzystny wpływ rytmu przejawia się w wyrównaniu akcji serca, dobrym natlenieniu krwi, rozluźnieniu mięśni – wszystko to oznacza relaks i dobre samopoczucie.
    5. Grupowa gra na bębnach powoduje zwiększoną produkcję cytokininy we krwi, tzw. naturalnego zabójcy raka. Rola rytmu dla zdrowia człowieka jest nie do przecenienia.

 

TEMATYKA AKADEMII UMIEJĘTNOŚCI

  • Akademia Skuteczności w Komunikacji
    • Efektywna komunikacja perswazyjna i obrona przed manipulacjami w biznesie
    • Sztuka porozumiewania się i skuteczna komunikacja z klientem i wewnątrz firmy
    • Mowa ciała, czyli jak kształtować komunikację niewerbalną w kontaktach biznesowych
    • Wystąpienia publiczne i medialne
    • Asertywność w działaniu pracowników firmy
    • Wykorzystać konflikt – zarządzanie konfliktem
    • Mediacja jako sposób rozwiązywania konfliktów w firmie
    • Profesjonalna komunikacja telefoniczna w kontaktach handlowych
  • Akademia Skutecznej Sprzedaży i Negocjacji
    • Podstawowe i profesjonalne techniki sprzedaży
    • Negocjacje biznesowe „twarde” i „miękkie”- skuteczne techniki i strategie działania w kontaktach z klientami
    • Profesjonalna obsługa klienta w firmie
    • Merchandising, czyli efektywne zarządzanie przestrzenią handlową
    • Takie sobie bajeczki, czyli gry dłużników
    • Skuteczna sprzedaż ubezpieczeń
    • Strategie działania na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
  • Akademia Efektywnego Zespołu
    • Budowanie efektywnego zespołu
    • Lider czy przywódca – jak współpracować z grupą?
    • Motywowanie pracowników – podstawy praktyki HR
    • Zarządzanie zespołem handlowym
  • Akademia Liderów Zarządzania
    • Coaching i self-coaching, czyli jak skutecznie osiągnąć cel
    • Warsztaty dla przyszłej kadry menadżerskiej, czyli jak zarządzać po awansie
    • Zarządzanie w dobie kryzysu
    • Trening menadżerski
    • Zarządzanie karierą zawodową
    • Systemowe ocenianie pracowników
    • Skuteczny dobór pracowników
  • Akademia Rozwoju Indywidualnego
    • Heurystyka, czyli techniki twórczego rozwiązywania problemów w firmie
    • Mnemotechniki, czyli sztuka szybkiego zapamiętywania i czytania
    • Savoir-Vivre w biznesie
    • Stres – przyczyny i sposoby pokonywania, czyli jak walczyć ze stresem i unikać go na co dzień?
  • Akademia Nowoczesnego Zarządzania
    • Nowoczesne metody zarządzania firmą
    • Efektywne zarządzanie zmianami
    • Zarządzać sobą i innymi w czasie – efektywna organizacja pracy własnej i zespołu
    • Lean Management oraz Lean Manufacturing
    • Zarządzanie podatkami w firmie
  • Akademia Marketingu
    • Marketing w małej i średniej firmie
    • Telemarketing
    • Kształtowanie polityki małej i średniej firmy w zakresie Public Relations

Jeżeli chcesz uczestniczyć w którymś z powyższych szkoleń możesz zapytać o nie pisząc maila na adres: biuro@binsztok.pl