Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

Psychologia sprzedaży

Szkolenie ma na celu doskonalenie wśród uczestników elementów procesu sprzedaży i zdobycie umiejętności wykonywania obowiązków przedstawiciela handlowego. Podczas szkolenia uczestnicy poznają metody pozyskiwania klientów i zostaną przygotowani do ich profesjonalnej obsługi

Wydarzenie Nawigacja

Na szkoleniu uczestnicy poznają typy współczesnych klientów i style ich zachowań, mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych oraz jakie strategie aktywnego słuchania i zadawania właściwych pytań są najskuteczniejsze w pozyskiwaniu zaufania klienta. Poznają techniki najbardziej skutecznej argumentacji oraz techniki otwarcia i zamykania sprzedaży.

Uczestnicy będą potrafili tworzyć wzorowe modele prezentacji sprzedażowych prowadzonych dla klientów, rozpoznawać jego oczekiwania i potrzeby emocjonalne, poznają efektywne znaczenie komunikacji interpersonalnej.

Szkolenie dedykowane jest wszystkim handlowcom oraz pracownikom, których celem jest praca w zespole sprzedażowym. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu – sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży.

  • Charakterystyka zawodu sprzedawcy
  • Cechy i predyspozycje do sprzedaży: moja wiedza o produkcie – cechy – pochwały – korzyści
  • Sposoby pozyskiwania klientów – lejek sprzedaży
  • Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem przez telefon i maila
  • Sposoby prezentacji – prezentacja pozycjonująca
  • Planowanie pracy sprzedawcy – zarządzanie czasem – plan sprzedaży
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Psychologia sprzedaży – znaczenie motywacji i własnych przekonań w procesie sprzedaży
  • Zdobędziesz ­­­wiedzę potrzebną do profesjonalnego wykonywania prezentacji handlowych, tworzenia ofert, rozróżniania typu klientów.
  • Dowiesz się jak rozmawiać z klientem, jak go pozyskiwać, jak być konkurencyjnym.
  • Będziesz potrafił przeprowadzić prezentację oferty językiem korzyści i potrzeb klienta.
  • Nauczysz się jak przenieść najlepsze praktyki i wzorcowy model do prezentacji sprzedażowych prowadzonych dla swoich klientów.
  • Nauczysz się jak zdobywać kluczowe informacje i okazywać zainteresowanie Klientem.
  • Zdobędziesz umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientów.
  • Rozwiniesz umiejętności doskonalenia własnych oddziaływań motywacyjnych.
  • Zwiększy przychody ze sprzedaży poprzez zwiększenie skuteczności prowadzenia prezentacji i działań sprzedażowych.
  • Zwiększy wolumen sprzedaży.
Zapytaj o najbliższy termin szkolenia! Zorganizuj szkolenie dla swoich pracowników!

Siedziba firmy

ul. Kazimierza Wielkiego 21,
59-800 Lubań

Oddział we wrocławiu

ul. Rezedowa 66, 54-515 Wrocław
tel./fax: 71 319 48 35
e-mail: biuro@binsztok.pl