Na co dzień nie zdajemy sobie sprawy z tego ile projektów, kontraktów, celów biznesowych nie kończy się sukcesem właśnie z powodu nieprofesjonalnej komunikacji. Profesjonalna komunikacja biznesowa to dziś jeden z podstawowych czynników konkurencyjności – zwyciężają ci, którzy potrafią skutecznie komunikować.
Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z zasadami efektywnej komunikacji i współpracy w zespole i w relacjach z klientami. Podczas szkolenia Uczestnicy poznają zasady prowadzenia skutecznej komunikacji, nauczą się rozróżniać style komunikowania się, poznają zasady rozwiązywania konfliktów i współdziałania pod presją czasu i stresu, zdobędą umiejętność skutecznego działania w sytuacjach trudnych i wymagających szybkiego rozwiązywania, nauczą się odpowiedzialności za słowo i poznają błędy komunikacyjne i ich negatywny wpływ na współpracę zespołową celem ich diagnozowania i unikania.
Sposoby profesjonalnej komunikacji w biznesie, czyli
W jaki sposób łamać stereotypy i tworzyć pozytywne nastawienie?
Jakie są sposoby budowania i podtrzymywania relacji między ludźmi?
Jak rozwinąć własne umiejętności komunikacyjne – co należy wzmacniać, a co warto poprawić?
Jakie są bariery komunikacyjne?
Dlaczego nie warto decydować za innych?
Czym jest opór komunikacyjny i w jaki sposób zachęcić innych, by mówili i chcieli nas słuchać?
Dlaczego warto jest unikać oceniania, oskarżania i osądzania?
Metody i techniki ukierunkowane na poprawę współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, czyli
Jakie są techniki komunikacyjne przełamujące bariery współpracy?
Jak zmieniać nastawienie i przekształcać stanowiska ludzi?
Komunikacja budująca współpracę, czyli
Jak umiejętnie interpretować zachowania klienta?
W jaki sposób rozwiązywać konflikty w relacjach z klientem wewnętrznym i zewnętrznym na drodze pozytywnej komunikacji?