Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

Telefoniczna obsługa klientów

Praca na stanowiskach związanych z telefoniczną obsługą klientów wymaga szczególnych kompetencji – w czasie rozmowy telefonicznej sprzedawca może wykorzystać zaledwie 20% technik i metod sprzedaży, spośród tych, których użyłby w czasie spotkania z klientem.

Szkolenie ma na celu zarówno usystematyzowanie standardów i zasad prowadzenia rozmów telefonicznych, jak i doskonalenie postaw związanych z podejściem do klientów, orientacją na ich potrzeby i rozwiązanie pojawiających się problemów. Umożliwia poznanie technik wywierania wpływu na rozmówcę, aby doprowadzić go do podjęcia pomyślnej decyzji, zdobycie umiejętności negocjacji warunków umów przez telefon, poznanie narzędzi perswazji i negocjacji kluczowych dla rozmów telefonicznych.

Szkolenie dedykowane jest wszystkim pracownikom, którzy pragną swobodnie i skutecznie prowadzić rozmowy handlowe i biznesowe z wykorzystaniem telefonu.

Najważniejsze zasady pracy z telefonem, czyli co musisz wiedzieć, zanim wykonasz pierwszy telefon do klienta?
Skuteczne komunikowanie się przez telefon, czyli jakie są najistotniejsze komunikacyjne aspekty kontaktu telefonicznego z klientem?
Telefoniczne sposoby rozpoznawania i reagowania na potrzeby klientów, czyli Co jest najważniejsze dla Twoich klientów, kiedy prowadzą oni z Tobą rozmowę?
Etapy rozmowy telefonicznej, czyli jak powinna brzmieć wzorcowo przeprowadzona rozmowa telefoniczna?
Techniki aktywnego słuchania w rozmowie telefonicznej, czyli parafraza, zaangażowanie i odzwierciedlanie uczuć klienta.
Jak mówić, aby nas słuchano, czyli rola mowy ciała, modulacji głosu, proksemiki w rozmowach telefonicznych.
Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy przez telefon, czyli na co powinno się absolutnie uważać podczas rozmów telefonicznych?
Rozmowy z trudnym klientem, czyli jak przekształcać wzburzoną rozmowę w „spokojnie płynącą rzekę”?

  • Poznasz zasady funkcjonowania call center oraz reguły obowiązujące w telemarketingu.
  • Przećwiczysz umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy klienta i jego potrzeb.
  • Poznasz zasady organizacji pracy na telefonie służącej sprawnej obsłudze klienta.
  • Poznasz standardy firmowe w zakresie dbałości o klienta.
  • Poznasz pojęcia systematyzujące sytuacje komunikacyjne.
  • Przećwiczysz umiejętności komunikowania się z klientem przez telefon.
  • Nauczysz się technik sprzedaży przydatnych w kontaktach z trudnymi klientami.
  • Poznasz zasady skutecznej prezentacji oferty oraz przećwiczysz techniki wywierania wpływu na klienta w celu zmotywowania ich do dokonania zakupu.
Zapytaj o najbliższy termin szkolenia! Zorganizuj szkolenie dla swoich pracowników!

Siedziba firmy

ul. Kazimierza Wielkiego 21,
59-800 Lubań

Oddział we wrocławiu

ul. Rezedowa 66, 54-515 Wrocław
tel./fax: 71 319 48 35
e-mail: biuro@binsztok.pl