Każdy Klient kupuje! Tylko inaczej…
Szkolenie stworzone na potrzeby wszystkich, którzy współpracują z klientem pośrednio lub bezpośrednio. Jego głównym celem jest poznanie zasad organizacji sprawnej obsługi klienta oraz opracowanie i umiejętność wykorzystywania w pracy standardów firmowych w zakresie dbałości o klienta. Umożliwi wykształcenie w uczestnikach postawy pro-klienckiej oraz zdobycie umiejętności przekazywania klientom informacji z zastosowaniem skutecznej argumentacji. W efekcie szkolenia uczestnicy wzmocnią swój przekaz skierowany do klientów, nabędą umiejętności kreowania swojego profesjonalnego wizerunku, a także wizerunku swojej firmy, nauczą się wywierania pozytywnego wpływu i budowania pozytywnych relacji w trakcie kontaktu bezpośredniego z klientem a także podczas rozmowy telefonicznej.
Narzędzia, wiedza i umiejętności, jakie zostaną przekazane i przećwiczone pomogą w usprawnieniu obsługi Klientów na każdym etapie handlowym (od pozyskania Klienta do obsługi posprzedażowej). Jednocześnie wyciągnięte wnioski przełożą się na sprawniejszą współpracę w wewnątrz firmy i zespołu. Celem szkolenia jest także wzmocnienie w uczestnikach poczucia własnej wartości i pewności siebie, aby w sposób profesjonalny radzić sobie w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem.
Szkolenie dedykowane jest wszystkim pracownikom, których celem jest udoskonalenie i rozwinięcie umiejętności obsługi klienta, poszerzenie umiejętności efektywnego komunikowania się z klientem, rozwiązywania jego problemów, diagnozowania trudnych sytuacji i radzenia sobie z nimi, pracownikom różnych szczebli i specjalizacji, negocjujących z klientem zewnętrznym i wewnętrznym umowy handlowe, warunki zakupu i sprzedaży.
PROGRAM SKRÓCONY:
Wypracowanie definicji sprzedaży
Jak przełamać bariery podczas kontaktu z Klientem?
Typologia i dopasowanie się do każdego typu zachowań zakupowych Klienta, na podstawie K.G.Junga
Nawiązywanie relacji, czyli jak przygotować się do spotkania (jak się zaprezentować przez Klientem, aby nie utrudnić sobie relacji już przy efekcie pierwszego wrażenia)
Jaki rodzaj komunikacji stosować do różnych typów Klientów?
Jak radzić sobie i co robić, aby nie dochodziło do tzw. sytuacji trudnych z Klientem?