Praca na stanowiskach związanych z telefoniczną obsługą klientów wymaga szczególnych kompetencji – w czasie rozmowy telefonicznej sprzedawca może wykorzystać zaledwie 20% technik i metod sprzedaży, spośród tych, których użyłby w czasie spotkania z klientem.
Szkolenie ma na celu zarówno usystematyzowanie standardów i zasad prowadzenia rozmów telefonicznych, jak i doskonalenie postaw związanych z podejściem do klientów, orientacją na ich potrzeby i rozwiązanie pojawiających się problemów. Umożliwia poznanie technik wywierania wpływu na rozmówcę, aby doprowadzić go do podjęcia pomyślnej decyzji, zdobycie umiejętności negocjacji warunków umów przez telefon, poznanie narzędzi perswazji i negocjacji kluczowych dla rozmów telefonicznych.
Szkolenie dedykowane jest wszystkim pracownikom, którzy pragną swobodnie i skutecznie prowadzić rozmowy handlowe i biznesowe z wykorzystaniem telefonu.
Najważniejsze zasady pracy z telefonem, czyli co musisz wiedzieć, zanim wykonasz pierwszy telefon do klienta?
Skuteczne komunikowanie się przez telefon, czyli jakie są najistotniejsze komunikacyjne aspekty kontaktu telefonicznego z klientem?
Telefoniczne sposoby rozpoznawania i reagowania na potrzeby klientów, czyli Co jest najważniejsze dla Twoich klientów, kiedy prowadzą oni z Tobą rozmowę?
Etapy rozmowy telefonicznej, czyli jak powinna brzmieć wzorcowo przeprowadzona rozmowa telefoniczna?
Techniki aktywnego słuchania w rozmowie telefonicznej, czyli parafraza, zaangażowanie i odzwierciedlanie uczuć klienta.
Jak mówić, aby nas słuchano, czyli rola mowy ciała, modulacji głosu, proksemiki w rozmowach telefonicznych.
Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy przez telefon, czyli na co powinno się absolutnie uważać podczas rozmów telefonicznych?
Rozmowy z trudnym klientem, czyli jak przekształcać wzburzoną rozmowę w „spokojnie płynącą rzekę”?