Dziennikarka, po ukończeniu studiów na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego związała się z Telewizją Dolnośląską współpracując jednocześnie z ogólnopolskimi telewizjami: NaszaTV, TV4, Polsat, TV Biznes, TVP, Superstacją.
Jako dziennikarz, wydawca serwisów informacyjnych, prezenter oraz twórca programów publicystycznych wielokrotnie przeszła najwyższą próbę: wytrwałości, lojalności, życzliwości dla innych i konsekwencji w działaniu.
Wykorzystując najnowsze techniki medialne, narzędzia reklamowe i PR, Corporate Identity stworzyła kompletny przekaz telewizyjny umożliwiając przedsiębiorstwom efektywną komunikację z otoczeniem.
Współpracowała z takimi firmami i instytucjami jak Bank Gospodarstwa Krajowego, Galderma, Fundacja Ronalda McDonalda, Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego, Superpharm, Villeroy & Boch, Norwegian Air Shuttle, InPost, Natuzzi, PKP Intercity, FM Group, L’Oreal , Vichy.
W 2006 przygotowała jeden z pierwszych w Polsce projektów cross-mediowych, obejmujących różne gatunki oraz formy dziennikarskie, za który została nagrodzona w konkursie dla mediów Ministerstwa Rozwoju Regionalnego oraz w konkursie dla dziennikarzy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
Od 2008 roku łączy wiedzę, umiejętności i doświadczenia nabyte podczas wieloletniej pracy w telewizji z pasją kształcenia innych.
Prowadzi szkolenia oraz warsztaty bazujące na autorskim know-how, specjalizuje się w szkoleniach medialnych z zakresu: budowania dobrych relacji z mediami, sztuki wystąpień medialnych i publicznych, zaawansowanych technik komunikacyjnych, kreowania pozytywnego wizerunku organizacji w mediach oraz sztuki panowania nad tremą, głosem, mimiką i gestami w sytuacjach stresowych.