Nie ma firmy, która nie ceniłaby sobie profesjonalnych i skutecznych Sprzedawców. Jednocześnie nie mamy instytucji, która by do wykonywania tego zawodu przygotowywała. Dlatego tak cennymi umiejętnościami jest z jednej strony profesjonalna sprzedaż, a z drugiej umiejętność jej nauczania i wdrażania innych do świata zawodu sprzedawcy.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu sprzedawcy i uzupełnienie wiedzy dotyczącej profesjonalnej obsługi klienta i standardów dotyczących sprzedaży przez przekazanie informacji dotyczących etapów sprzedaży, sporządzania oferty handlowej i przygotowania prezentacji sprzedażowej dla klienta. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli wykorzystać w pracy wiedzę w zakresie standardów obsługi klienta, etapów procesu sprzedaży, sporządzania oferty handlowej, radzenia sobie z trudnym klientem.
Będą potrafili efektywnie reprezentować firmę przed klientem, stosować język korzyści podczas rozmów z klientem i rozwiać jego obiekcje i zastrzeżenia co do ewentualnej transakcji sprzedażowej
Szkolenie jest dwuwymiarowe – obejmuje zagadnienia i narzędzia z nowoczesnej psychologii sprzedaży, które mogą przełożyć się na efektywniejszą sprzedaż od pierwszego dnia stosowania. Dodatkowo porusza kwestie metodologii i nauki naszych podopiecznych zagadnień związanych z obsługą Klientów.
Warsztat dedykowany jest właścicielom firm, managerom, trenerom, lub doświadczonym handlowcom, którzy chcą przenieść swoją karierę na wyższy poziom.