Rozwój to otwartość na ciągłe zmiany. Jedne przychodzą nam łatwo i bezboleśnie, inne wymagają wielu miesięcy zmagań i ocierania potu z czoła.
I my rozwijamy się dla Was!
Po kilku miesiącach intensywnych prac nad rebrandingiem naszej firmy oddajemy w Wasze ręce nowy, odświeżony wizerunek marki „Binsztok i Partnerzy”.
Jakie motywy pojawiają się w naszym nowym logotypie?
SYMBOL WAŻKI
Od wieków w różnych kulturach ważka postrzegana jest jako symbol mocy, energii, mądrości, rozwoju, dynamiki i elastyczności. Metamorfoza, jaką przechodzi od stadium larwalnego do dojrzałości jest idealnym przykładem przemiany jaka następuje w człowieku, który zmaga się z samym sobą, ze środowiskiem, różnymi czynnikami na drodze rozwoju. Zdolność do wzbicia się ponad to, co przyziemne, codzienne, by spojrzeć na rzeczywistość z innej perspektywy – to umiejętność, którą każdy z naszych Trenerów stara się wykształcić w ludziach, którzy są uczestnikami naszych szkoleń.
SYMBOL KRAWATA
Ukryty w tułowiu ważki krawat symbolizuje nawiązanie do świata biznesu. Komunikuje człowieka biznesu, w którego tożsamość jest wpisane pragnienie rozwoju, zdobywania nowych kompetencji i umiejętności, poszerzania horyzontów. Odnosi się do biznesowej elegancji, profesjonalizmu, jakości i zaufania.
GEOMETRIA
Zbudowanie logotypu z figur geometrycznych, głównie z trójkątów, nadaje mu charakter nowoczesności, prostoty i ponadczasowości. Motyw geometrii pozwala na uzyskanie efektu lekkości, kreatywności i zabawy, co dodatkowo zostało wzmocnione odpowiednią kolorystyką.
KOLORY
Są ambasadorami wartości, które wyznajemy i pragniemy komunikować naszym odbiorcom: Troska o człowieka, Rozwój, Pasja i Energia. Chłodne kolory – zielony, niebieski, szary, granatowy – wpisują się w kolorystykę branży, zaś kolor różowy ożywia, nadaje wigoru, zachęca do działania, zmiany. Wykorzystanie w logotypie obecnego trendu „flat design” – wykorzystanie płaskich elementów, wyzbycie się gradientów, cieniowania – ma na celu uzyskanie efektu prostoty i funkcjonalności.
„ROZWIJAMY SKRZYDŁA”
NOWE HASŁO PRZEWODNIE (CLAIM) jest pomostem pomiędzy symboliką logotypu a przedmiotem działalności naszej Firmy. Motywy rozwoju, skrzydeł, lotu wpisują się w naszą misję, jaką jest przekazywanie wiedzy, dzielenie się doświadczeniem, towarzyszenie ludziom w procesie wzrostu, motywowanie do osiągania coraz lepszych efektów, zarówno na płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej.
Dążeniem w projektowaniu logotypu było osiągnięcie znaku, który wyrazi to, co charakteryzuje wszystkich trenerów naszej Firmy – ogrom pasji, energii i motywacji, jakimi dzielimy się z uczestnikami naszych szkoleń.
Już niedługo będziemy publikować kolejne odsłony naszego nowego wizerunku!