Szkolenie ma na celu doskonalenie wśród uczestników elementów procesu sprzedaży i zdobycie umiejętności wykonywania obowiązków przedstawiciela handlowego. Podczas szkolenia uczestnicy poznają metody pozyskiwania klientów i zostaną przygotowani do ich profesjonalnej obsługi
Na szkoleniu uczestnicy poznają typy współczesnych klientów i style ich zachowań, mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych oraz jakie strategie aktywnego słuchania i zadawania właściwych pytań są najskuteczniejsze w pozyskiwaniu zaufania klienta. Poznają techniki najbardziej skutecznej argumentacji oraz techniki otwarcia i zamykania sprzedaży.
Uczestnicy będą potrafili tworzyć wzorowe modele prezentacji sprzedażowych prowadzonych dla klientów, rozpoznawać jego oczekiwania i potrzeby emocjonalne, poznają efektywne znaczenie komunikacji interpersonalnej.
Szkolenie dedykowane jest wszystkim handlowcom oraz pracownikom, których celem jest praca w zespole sprzedażowym. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu – sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży.