W trakcie szkolenia Uczestnicy poznają zasady i style kierowania zespołem pracowniczym, poznają siłę technik motywacyjnych i ich wpływ na pozytywne nastawienie zespołu do powierzanych zadań, udoskonalą swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu. Dowiedzą się, jakie są ich mocne i słabe strony jako menedżera.
W trakcie ćwiczeń Uczestnicy zdobędą potrzebną wiedzę do delegowania zadań, poznają metody na rozwijanie indywidualnych cech członków zespołu niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań. Dodatkowo poszerzą wiedzę na temat własnych stanów emocjonalnych i ich wpływu na grupę i będą uczyć się panować nad własnymi reakcjami.
Ciągła zmiana, czyli
Jak nastawić siebie i zespół pozytywnie do wdrażania ciągłych zmian wprowadzania zmian w firmie?
Potencjał w zespole, czyli
Jak wydobywać to, co najcenniejsze w pracownikach?
Jak tworzyć przyjazną atmosferę do współpracy w zespole?
Kiedy wdrażać koncepcję „turkusowego zarządzania”?
Synergia pracy zespołu i dobra atmosfera sprzyjająca współpracy, czyli
Jakie są sposoby kreowania kultury pracy „bez szukania winnych”?
Zarządca czy lider biznesu, czyli
Jak stworzyć przydatny kontrakt w zespole?
Jak wygłosić expose szefa, aby spotkało się ono z oczekiwanym odbiorem przez podwładnych?
Przydatne reguły motywowania, czyli
Czy pieniądze to jedyny motywator, który przemawia do pracowników, aby wydajniej pracowali?
Co faktycznie motywuje zespół do działania?
Jak, kiedy i za co nagradzać i karać?
Metody działania lidera z autorytetem, czyli m.in.:
Jak wykorzystać zasadę „armii pruskiej”?
Kiedy wdrażać samoorganizację w zespołach?
Jak wykorzystać koncepcję „klucza żurawi” w przewodzeniu zespołowi?
Nowoczesne koncepcje menedżerskie, czyli
Czym jest coaching, mentoring, counselling czy on-boarding i jak „oswoić” te pojęcia w codziennej praktyce szefa zespołu?
Kształtowanie wizerunku lidera, czyli
Jak świadomie zarządzać komunikatem niewerbalnym, aby tworzyć spójny, oczekiwany wizerunek szefa w oczach współpracowników i klientów?