Wystąpienia publiczne to narzędzie wywierania wpływu i kreowania wizerunku osób, marek, firm, zespołów projektowych czy produktów. Efekty i skuteczność wystąpień publicznych w dużej mierze zależą od poziomu kompetencji mówcy. Dzięki wytrwałej pracy - każdy może stać się profesjonalnym mówcą, który dzięki wystąpieniom z powodzeniem będzie osiągał swoje cele.
MOWA CIAŁA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE to warsztat doskonalenia umiejętności komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Jego celem jest wyposażenie Uczestników w wiedzę i narzędzia, dzięki którym świadomie i skutecznie będą mogli prowadzić rozmowy biznesowe, negocjacje handlowe, prezentacje produktowe, wystąpienia publiczne przed zespołem współpracowników i w obecności szerokiego audytorium rzeczywistych i potencjalnych klientów.
Podczas szkolenia Uczestnicy pozyskają wiedzę na temat zasad skutecznej prezentacji nie tylko siebie, ale także produktów i usług firmy, którą reprezentują. Dodatkowo zdobędą umiejętność analizy przekazów niewerbalnych wysyłanych przez ich rozmówców i odbiorców informacji interpersonalnej.
Najważniejsze fundamenty komunikacji niewerbalnej, świadomość i sposoby kodowania w niej informacji, czyli
Jak niezauważalnie kodują się nam myśli w głowie?
Dlaczego tak łatwo odczytuje się intencje dzieci i co z tego wynika dla dorosłych?
Dlaczego podczas diagnozy komunikatów niewerbalnych nie należy opierać się na analizie pojedynczych gestów interlokutorów?
Standardowe typy zachowań niewerbalnych, czyli
Jakimi sygnałami niewerbalnymi posługujemy się na co dzień?
Co robić, a czego nie, żeby odnosić sukcesy w pozytywnym kształtowaniu relacji z otoczeniem?
Jak kształtować swój wizerunku przywódcy – eksperta?
Jakimi gestami wyrażamy siłę, wolę walki, nieugiętość itp.?
Jaką siłę oddziaływania mają gesty kokieteryjne u kobiet, a jaką u mężczyzn?
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne, czyli
Jak zachowywać się wzorcowo przed szerszym audytorium?
Jak zachęcić do słuchania ludzi z tej samej, co my, branży?
Co buduje dobry kontakt z odbiorcą informacji?
Jak niewłaściwie kształtowana mowa ciała może wpłynąć na osłabienie relacji z odbiorcą?
Jak w prosty sposób wpływać na swój dobrostan psychiczny?
Jak nabrać przekonania i pewności siebie w relacjach społecznych?
Dlaczego mówi się, że „kłamstwo swędzi i śmierdzi” i jak z tym skutecznie walczyć?
Jaką siłę w relacjach interpersonalnych ma uśmiech oraz odpowiedni ton i tembr głosu?
Jak podkreślać to, co faktycznie chcemy, aby zostało zapamiętane?
Proksemika i rekwizyty, czyli
Jak aranżować miejsce rozmów, aby grało ono w naszej drużynie?
Jak działają na nas różnego rodzaju przedmioty używane przez naszych rozmówców?
Analiza przypadków, odgrywanie scenek i autotesty, czyli
Testy weryfikujące wiedzę o mowie ciała zdobytą na szkoleniu.
Jak skutecznie wcielać się w różne role?
Analiza zachowań niewerbalnych poszczególnych Uczestników szkolenia.