Szkolenie pomaga znaleźć odpowiedz na pytanie , jak zbudować organizację z duszą. Co zrobić by uczynić pracę zespołu bardziej efektywną, celową, prowadzącą wszystkich jego członków do spełnienia i satysfakcji. Podpowie, jak stworzyć uczłowieczone i uduchowione, wypełnione sensem i bardziej wydajne miejsca pracy, gdzie nasze talenty będą rozkwitać, wolne od stresu i zawodowego wypalenia. Wolne od niechęci , rezygnacji i apatii. Jak budować kulturę pracy w oparciu o wartości i inspirujące cele.
Szkolenie dedykowane jest właścicielom firm, liderom, managerom, dyrektorom sprzedaży, którzy są odpowiedzialni za efekty pracy zespołów w organizacji. Jego treści zostały zaprojektowane również z myślą o zespołach projektowych, zadaniowych, pracownikach poszczególnych działów, tak, aby dzięki zdobytym na szkoleniu umiejętnościom mogli w sposób bardziej świadomy kreować kulturę efektywnej pracy zespołowej.
Od czerwieni do turkusu, czyli od watahy wilków do samozarządzającej się grupy.
Kontrola czy zaufanie, czyli chcesz mieć ludzi podporządkowanych , czy zaangażowanych. Budować na lęku i braku albo na ufności i obfitości.
Mieć czy być, czyli nie dążymy do bogactwa, sukcesu, by wieść dobre życie. Dążymy do dobrze przeżywanego życia, a efektem może być uznanie ,sukces, bogactwo.
Równowaga między pracą a życiem, czyli jak holistycznie rozwijać swój potencjał i żyć w zgodzie z naturą.
Zasady skutecznego działania, czyli od zwycięstw prywatnych do publicznych, sztuka współzależności
O komunikacji, czyli techniki skutecznego podejmowania zbiorowych decyzji, jak prowadzić spotkania
Rola coacha, czyli jak pozwolić na podejmowanie własnych wyborów, odkrywanie własnych kompetencji, wzbudzanie entuzjazmu i zaufania.
Bez szczęścia nie ma osiągnięć, czyli aby być szczęśliwym trzeba być zmotywowanym. Aby być zmotywowanym , trzeba być odpowiedzialnym.
Być odpowiedzialnym, czyli potrzeba rozumienia dla kogo i dlaczego pracuję oraz swobody w podejmowaniu decyzji – jak je realizować.
Ludzi uważa się za dobrych, czyli mają motywację , są solidni, godni zaufania, inteligentni.
Spotkania zarządcze, czyli procedura zapewniająca każdemu wysłuchania i umożliwiająca udział w podejmowaniu decyzji
Totalna odpowiedzialność, czyli – zakaz używania zwrotów „ktoś powinien coś z tym zrobić”, „to nie mój problem”, „nie mam tego w zakresie obowiązków” – masz wyczuwać i reagować.