Strona Binsztok.pl korzysta z ciasteczek. Chcesz wiedzieć więcej? Kliknij...

Studia podyplomowe

Zapraszamy bardzo serdecznie do uczestnictwa w Studiach Podyplomowych organizowanych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie wykładowcami są nasi trenerzy.

  • Mediator (Master of Business Mediation) – X edycja

    Cele i charakterystyka studiów:
    Studia podyplomowe „Mediator (Master of Business Mediation)” mają za zadanie przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu mediatora w sporach cywilnych i gospodarczych. Absolwenci posiądą praktyczną wiedzę związaną z wykonywaniem nowego zawodu w polskiej gospodarce. Niezbędna wiedza teoretyczna z zakresu psychologii, komunikacji, ekonomii i prawa, wzmocniona zostanie gruntownie przeprowadzonym treningiem praktycznym mediacji oraz przewodnikiem po zawodzie i postępowaniu mediatora.

    Adresaci:
    Studia podyplomowe Studia adresowane są przede wszystkim do osób, które chcą zająć się praktycznym rozwiązywaniem:

    • sporów gospodarczych (np. na niwie firma – firma, zarząd organizacji – związki zawodowe, pracownik – pracownik, klient – firma itd.),

    • konfliktów szkolnych (mediacje rówieśnicze)

    • spraw na gruncie cywilnym (np. mediacje rodzinne i przedrozwodowe)

    • problemów w sprawach karnych (np. w obszarze strat moralnych u pokrzywdzonych). 

    Czas trwania i liczba godzin: 2 semestry, 196 godz.

    Więcej

  • Coaching trenerski i przywódczy – III edycja
    Cele i charakterystyka studiów:
    WStudia przygotowują do samodzielnego prowadzenia coachingu. Składają się z zajęć praktycznych, warsztatów i wykładów, kształtujących postawę coacha i rozwijają umiejętności w zakresie prowadzenia sesji coachingowych. Udział w zajęciach nie tylko rozwija kompetencje coachingowe, ale również silnie wpływa na osobisty rozwój.

    Adresaci:

    Program został specjalnie opracowany dla osób, które pragną rozwijać praktyczne umiejętności prowadzenia coachingu. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą oferować coaching w ramach własnej działalności, w szczególności: menedżerów, dyrektorów zarządzających, osoby odpowiedzialne za rozwój pracowników w organizacji, osoby mające kontakt z klientem, przedstawicieli handlowych, doradców zawodowych, trenerów, konsultantów, pedagogów i psychologów, specjalistów i ekspertów różnych specjalności oraz aktualnych i przyszłych coachów.

    Czas trwania i liczba godzin: 2 semestry, 176 godz.

    Więcej

  • Akademia Profesjonalnego Przedstawiciela Medycznego Academy of Professional Medical Representative
    Cele i charakterystyka studiów:
    Wychodząc naprzeciw potrzebom firm farmaceutycznych związanych z nowymi wymogami, jakimi będą się kierowały w procesie rekrutacji na stanowiska przedstawicieli medycznych w 2014/2015 r. proponujemy Państwu Studia Podyplomowe, które mają na celu przygotowanie uczestników do profesjonalnego wykonywania zawodu przedstawiciela medycznego. Absolwenci posiądą praktyczną wiedzę m.in. z zakresu funkcjonowania rynku farmaceutycznego (podmioty rynku, obrót lekami itd.), aktywności marketingowej w obszarze farmacji, prawa farmaceutycznego, standardów pracy oraz etyki przedstawiciela medycznego. Ponadto Uczestnicy Studiów zostaną uzbrojeni w niezbędną wiedzę teoretyczną z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, autoprezentacji oraz szeroko pojętej komunikacji, która będzie gruntownie wzmocniona treningami i zajęciami warsztatowymi.

    Adresaci:

    Studia adresowane są do:

    • Absolwentów Szkół Wyższych, zmotywowanych do zdobycia pracy w firmie farmaceutycznej na stanowisku przedstawiciela medycznego, gdzie problemem jest brak doświadczenia zawodowego.

    • Dla przedstawicieli medycznych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat efektywnego funkcjonowania na rynku farmaceutycznym, a tym samym umocnić swoją pozycje względem pracodawcy.

    • Dla handlowców i przedstawicieli handlowych zmotywowanych do zmiany branży na branżę medyczną.

    Czas trwania i liczba godzin: 2 semestry, 200 godz.

    Więcej

  • Menedżer wiedzy – doradca zawodowy (nowość!)
    Cele i charakterystyka studiów:

    Program studiów „Menedżer wiedzy – doradca zawodowy” pozwoli czynnym doradcom zawodowym na aktualizację wiedzy uzyskanej podczas wcześniejszej nauki i podniesienie kwalifikacji zdobytych w trakcie praktyki zawodowej. Dodatkowo słuchacze otrzymają zupełnie nową wiedzę i zdobędą umiejętności pozwalające na:

    • tworzenie własnych narzędzi (np. baz danych) i operowanie nimi,

    • skuteczne zarządzanie wiedzą własną i innych (bezrobotnych, przedsiębiorców i innych klientów),

    • prowadzenie mediacji, sporów, działań promocyjnych etc. na rzecz uczestników rynku pracy,

    • poradnictwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i korzystania z funduszy UE.

    Niezbędna wiedza teoretyczna z zakresu psychologii, komunikacji, ekonomii i prawa, wzmocniona zostanie gruntownie przeprowadzonym treningiem praktycznym w zakresie badania i analizowania potrzeb, oczekiwań i możliwości uczestników lokalnego/regionalnego rynku pracy.

    Adresaci:
    Studia adresowane są przede wszystkim do osób pracujących na stanowisku doradcy zawodowego w urzędach pracy i innych instytucjach rynku pracy, zainteresowanych podniesieniem kwalifikacji zawodowych.

    Czas trwania i liczba godzin: 2 semestry, 200 godz.

    Więcej

  • Zarządzanie Organizacjami Pożytku Publicznego, Parafiami oraz Instytucjami Kościelnymi
    Cele i charakterystyka studiów:
    Studia podyplomowe „Zarządzanie Organizacjami Pożytku Publicznego, Parafiami oraz Instytucjami Kościelnymi” mają za zadanie przygotować uczestników do efektywniejszego zarządzania organizacjami ujętymi w nazwie studiów. Absolwenci nabędą praktyczną wiedzę związaną z zarządzaniem i organizacją pracy w instytucjach o charakterze non-profit. Poznają także i nauczą się praktycznie stosować skuteczne metody i techniki komunikacji, a ponadto będą mieli możliwość rozszerzyć swoją praktyczną wiedzę w obszarze marketingu czy stosowania prawa w przypadku organizacji pożytku publicznego.

    Adresaci:

    Studia adresowane są przede wszystkim do:

    • księży (proboszczów i wikariuszy), którzy chcieliby skuteczniej zarządzać swoimi parafiami,

    • sióstr zakonnych chcących zgłębić zasady szeroko pojętego zarządzania (w tym m.in. budowania efektywnie funkcjonujących grup, motywowania do skuteczniejszego działania, organizacji pracy itp.),

    • osób świeckich aktywnie biorących udział w życiu parafii,

    • szefów i pracowników różnego rodzaju organizacji pożytku publicznego (w tym m.in. fundacji czy stowarzyszeń).

    Czas trwania i liczba godzin: 2 semestry, 200 godz.

    Więcej

  • Lider pozytywnych zmian (Lider of positive changes)
  • Program studiów:
    Warsztaty menedżerskie odbywać się będą w ramach poniższych bloków tematycznych:

    EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM:

    Psychologia zarządzania oraz komunikacja w zespole
    Team building (Budowanie sprawnych zespołów)
    Skuteczne motywowanie pracowników i delegowanie uprawnień
    Zarządzanie sobą i zespołem w czasie
    Zarządzanie talentami
    Coaching przywódczy i mentoring.

    SPOŁECZNE KOMPETENCJE MENADŻERSKIE:

    Etyka i filozofia zarządzania odpowiedzialnego menedżera
    CSR (Społeczna Odpowiedzialność Przedsiębiorstw)
    Pozytywna perswazja i obrona przed manipulacjami w kierowaniu zespołem
    Menedżer – mediator (rozwiązywanie konfliktów w organizacji)

    ROZWÓJ OSOBISTY PRZYWÓDCY:

    Wystąpienia publiczne i w mediach, prowadzenie narad i autoprezentacja w pracy menedżera
    Work Life Balance
    Zarządzanie stresem (antystresowe warsztaty bębniarskie)
    Etykieta i stylizacja w biznesie
    Savoir-vivre w biznesie
    Social media a kreowanie wizerunku firmy i menedżera

    SKRZYNKA NARZĘDZIOWA MENEDŻERA:

    Praktyczne metody oceny i rozwoju pracowników oparte na Development Center
    Zarządzanie zmianą w warunkach niepewności
    Zarządzanie projektami
    Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM)
    Pułapki wdrażania systemów IT
    Sztuka prowadzenia negocjacji biznesowych
    Wybrane aspekty prawa z perspektywy menedżerskiej

    STRATEGIA FIRMY A DZIAŁANIA MENEDŻERSKIE:

    Zarządzanie procesem sprzedaży
    Nowoczesne narzędzia marketingowe
    Zarządzanie wiedzą w dużej firmie
    Finanse firmy z perspektywy menedżerskiej
    Controlling i budżetowanie – skuteczne systemy informacji menedżerskiej
    Strategiczna gra kierownicza

    Adresaci: Elitarny i biznesowy charakter naszej oferty powoduje, że do uczestnictwa w programie zapraszamy jedynie kadrę zarządzającą średnich i dużych firm z Dolnego Śląska.

    Czas trwania i liczba godzin: 2 semestry, 140 godz.

    Więcej