Badanie poziomu satysfakcji klientów (mystery shopping)

Prawidłowe funkcjonowanie w firmie Standardów Obsługi Klienta, którymi powinni kierować się w rozmowach z klientami pracownicy, to powód do dumy każdej firmy. Jedną z metod osiągnięcia satysfakcjonującego poziomu w/w standardów jest przeprowadzenie badań typu „Mystery Shopping.” W odróżnieniu od badań satysfakcji klienta, koncentrujących się na subiektywnych ocenach i odczuciach, badanie to relacjonuje przebieg prawdziwych doświadczeń klientów w wybranych punktach sprzedaży. Nasi Trenerzy przygotują dla Państwa odpowiednio skonstruowane kwestionariusze dla przeprowadzenia tego badania, zawierające pytania o fakty, na które można odpowiedzieć jedynie  „tak” lub „nie”,  a Tajemniczemu Klientowi nie pozwalają na subiektywne interpretacje opisywanych zdarzeń.

Przed udaniem się na badanie, „Tajemniczy klienci” przechodzą specjalne szkolenia prowadzone przez naszych Trenerów. Dotyczą one:

    • • standardów obsługi obowiązujących w badanej firmie
    • • znajomości scenariusza badania
    • • umiejętności naturalnego, realistycznego zachowania się w punkcie Obsługi Klienta.

Ze względu na fakt, że metoda ta ma dać informację i oceniać firmę, a nie pojedynczych pracowników, w trakcie badania obowiązują normy etyczne i kodeks dobrych praktyk, które również zostaną Państwu przez naszych Trenerów przybliżone.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani nawiązaniem współpracy w ww. zakresie, będziemy wdzięczni za kontakt mailowy biuro@binsztok.pl lub telefoniczny: 882 714 330 lub (71) 319 48 35